0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
06.08.2020
Naskladnění Lovely Cottons 10. - 14. 8. 2020
K naskladnění Lovely Cottons by mělo dojít během týdne 10. - 14. 8. 2020. O přesném termínu Vás budeme informovat. číst celé
04.08.2020
Dovolená 17. - 21. 8. 2020
Vážení zákazníci, od 17.8. do 21. 8. 2020 budeme mít dovolenou. Pokud potřebujete materiál na výrobu, objednávejte prosím co nejdříve, abychom jej sta... číst celé
17.06.2020
Naskladnění Lovely Cottons
Vážení zákazníci, dnes po několika měsících vyjednávání konečně dorazily šňůry Lovely Cottons. Bohužel ne všechny odstíny, jak jste zvyklí a ve značně... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. KOŽENÉ POLOTOVARY
  3. Kožená ucha na závěsné košíčky

Kožená ucha na závěsné košíčky

Kožená poutka na koše či košíčky

Kožená ucha v čokoládové barvě kůže na šroubovací nýty jsou novinkou Háčkovny v srpnu 2018! Ucha jsou dlouhá cca 20 cm (bez přeložení cca 27 cm). Na k... celý popis
Dostupnost
Skladem 4 ks
Barva
Nejsme plátci DPH
43 Kč
ks
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

Kožená ucha v čokoládové barvě kůže na šroubovací nýtyjsou novinkou Háčkovny v srpnu 2018!

Ucha jsou dlouhá cca 20 cm (bez přeložení cca 27 cm). Na košíčcích si v předposlední řadě předchystáte otvory ve vzdálenosti tak 4 sloupky od sebe a přidáním koženého ucha vytvoříte krásný doplněk na drobnosti. Určitě se Vám bude někam hodit :-)

Máte-li zbytek šňůr, zkuste je využít třeba na háčkované malé závěsné košíčky. Návod na oválný Vám přidáme k objednávce - napište si o něj v poznámce!

Cena je uvedena za 1 kus.

Háčkujte a tvořte s Háčkovnou.cz

Alena Sobolová
Pondělí až čtvrtek: 9:00 - 13:00