0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
17.06.2021
Obchod bude ve dnech 28. 6. - 7. 7. 2021 uzavřen
Vážení zákazníci, obchod bude ve dnech 28. 6. - 7. 7. 2021 uzavřen. V tomto období budou objednávky přijímány, vyřizovány však budou až od 8. 7. 2021.... číst celé
16.06.2021
Naskladněna dřevěná dna, nové ozdoby
Naskladnili jsme dřevěná (překližková dna). Přibyl nový obdélníkový rozměr 24 x 12 cm a některé ozdoby na dotvoření Vašich výrobků. https://www.hacko... číst celé
31.05.2021
Háčky a příze od Vlna-Hep
Doplnili jsme háčky a příze Jeans od české firmy Vlna-Hep. https://www.hackovna.cz/hacky   https://www.hackovna.cz/JEANS-c48_68_2.htm číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. KOŽENÉ POLOTOVARY
  3. Kožené oválné dno - střední (ČERNÉ)

Kožené oválné dno - střední (ČERNÉ)

Kožené oválné dno nabízím ve 3 velikostech. velké - pro kabelky, na které spotřebujete celé 1 klubíčko 3mm/200m šňůry zn. Lovely Cottons (dno má roz... celý popis
Dostupnost
na objednávku - dostupnost do 2 dnů 1 ks
195 Kč
161 Kč
bez DPH
ks
Číslo produktu:K020
Hlídat cenu / dostupnost
  • Kompletní specifikace
  • Parametry
  • Kožené oválné dno - střední (ČERNÉ)
    Kožené oválné dno - střední (ČERNÉ)
    na objednávku - dostupnost do 2 dnů 1 ks
    195 Kč
    161 Kč bez DPH
  • ks
Kompletní specifikace

Kožené oválné dno nabízím ve 3 velikostech.

  1. velké - pro kabelky, na které spotřebujete celé 1 klubíčko 3mm/200m šňůry zn. Lovely Cottons (dno má rozměry 28 x 11 cm)

  2. střední - pro kabelky, na které spotřebujete cca 3/4 klubíčka 3mm/200 m šňůry zn. Lovely Cottons (dno má rozměry  23   x 11 cm)

  3. malé - pro malé kabelky, aby Vaše parádnice měly kabelku stejnou - cca necelá 1/2 klubíčk a3mm/200m (20x8 cm)

Po obvodu oválu jsou vyraženy díry, do kterých háčkujete v první řadě krátké sloupky (použijte např. pevný háček č. 2,5, který můžete dírou spolu se šňůrou protáhnout. Řadu ukončete pevným okem za 1. sloupek a dále pokračujte již háčkem č. 7, který běžně používáme na šňůru 3mm/200m - kabelku háčkujte ve spirálových řadách až do spotřebování celého klubíčka (u velkého dna).

Kožené dno je vyrobeno z přírodní třísločiněné české usně, ošetřeno včelím voskem a tak připraveno k používání.

K této velikosti je nejvhodnější zip staromosazný o délce 35 cm.

Parametry
VýrobceHáčkovna.cz
Materiál100% kůže, hovězina
Zboží zařazeno v kategoriích

Háčkujte a tvořte s Háčkovnou.cz

Alena Sobolová
po - čt: 10:00 - 13:00. Nedovoláte-li se, pište na