arr3Termíny odesílání v předvánočním obdobíVážení zákazníci, z důvodu většího objemu objednávek v předvánočním období může docházet ke zpoždění... arr3Adventní kalendář    Vážení zákaznicí, začal nám měsíc prosinec a odpočítávání času do Vánoc. Vaše děti si... arr3Šňůra Lovely Cottons a Cherubínka  Novinka pro listopad 2018 ! Kupte si kombinaci 3mm/200m šňůry Lovely Cottons a Cherubínky a... arr3Háčkovaná síťovka ze stretchové příze  Originální háčkovaná síťovka na nákup Co potřebujeme:  1 klubíčko příze s elastanem Alize... arr3Návod na háčkovaný puf ze špagátů zn. Lovely Cottons  Návod na háčkovaný puf ze špagátů zn. Lovely Cottons  - s praktickým zipem všitým zespod pufu -...

ZLEVNĚNO

naše cena 209 Kč
K odeslání
naše cena 210 Kč
K odeslání

Nejprodávanější

DOPRAVA

Objednané zboží zasíláme prostřednictvím společnosti Geis nebo České pošty.

Můžete si ho také vyzvednout osobně na kontaktní adrese.

Více viz  Doprava a poštovné.

Návod na háčkovaný puf ze špagátů zn. Lovely Cottons

Návod na háčkovaný puf ze špagátů zn. Lovely Cottons

 - s praktickým zipem všitým zespod pufu - můžete tak pohodlně doplňovat výplň v bavlněném vaku

Velikost: průměr cca 53 cm, výška: cca 30 cm

Spotřeba: 2 – 3 klubíčka špagátů (protože se jedná o tričkovinu - je někdy širší, někdy užší, není možné přesně odhadnout spotřebu na 1 puf uvedené velikosti)

Háček: č. 9 nebo 10 (podle síly špagátu)

Doporučuji: 1x značkovač oček

Bavlněný vak: průměr 50, výška 30 cm. 

zip délky 40 nebo 45, dokonce můžete i 2 tyto zipy všít proti sobě

Háčkujeme z KS vpichovaných za zadní nit(krátkých sloupků) do spirály, tudíž řadu neukončujeme a pokračujeme v pravidelném přidáváním pořád dokolečka – přesně podle postupu.

Návod je s přidáváním na nepravidelných místech (ale organizovaně), aby vznikal kruh a ne např. osmiúhelník.

Doporučuji každý první KS v řadě označit značkovačem (nejrychlejší a nejpohodlnější způsob), nemáte-li použijte kousek jiné příze, kterou vždy zaháčíte za první sloupeček (ale aby nevypadl, než uděláte řadu

– začátek řady je důležitý pro Vás, abyste si mohly kontrolovat přesné přidáváním podle návodu a seděl Vám požadovaný počet KS v každé řadě – OPRAVDU KONTROLUJTE KAŽDÝ KONEC ŘADY, ABY SEDĚL PODLE NÁVODU

Začínáme háčkovat do MAGICKÉHO kruhu – ten je ideální na utahování kolečka, aby nám nevznikla uprostřed díra.

1.) 1 ŘO + 9 KS

2.) plynule přejdeme do prvního KS (bez ukončení řady) a háčkujeme do každého KS předchozí řady 2 KS – háčkujeme v intervalu 2,2,2 (NEZAPOMEŇTE SI PRVNÍ ks OZNAČIT !)

3.) do prvního označeného KS z předchozí řady háčkujeme 1 KS (ten si zase značkovačem označíme), do dalšího 2 KS (háčkujeme tedy v intervalu 1,2…řadu končíme 2

4.) do prvního označeného KS z předchozí řady háčkujeme opět 1 KS (ten si zase značkovačem označíme), do dalšího háčkujeme 2 a pak v intervalu 1,1,2….. řadu končíme 1 !

5.) práci se značkovačem děláme vždy s prvním KS v nové řadě ! – tuto řadu háčkujeme v interalu 1,1,1,2 …řadu končíme 2 ! (nyní máme 45 KS v celé řadě)

6.) háčkujeme bez jakéhokoliv přidávání (tedy zdvojování) – máme opět 45 KS

7.) řadu začínáme 1,2 – pak pokračujeme intervalem 1,1,1,1, 2…. končíme: 1,1,1 (tj. třetí jedničkou)

8.) platí zde interval 1,1,1,1,1, 2… končíme: 2

9.) BEZ jakéhokoliv přidávání , tzn. máme 63 KS

10.) začínáme 1,1,1, 2 – pokračujeme intervalem 1,1,1,1,1,1,2 ….končíme: 1,1,1 (tj. třetí jedničkou)

11.) 2,1,1,1,1,1,1,1, 2….končíme: sedmou jedničkou

12.) BEZ jakéhokoliv přidávání, tzn. máme 81 KS

13.) řadu začínáme 1,1,1,1,2 – pokračujeme intervalem 1,1,1,1,1,1,1,1,2 …končíme: 1,1,1,1 (tj. čtvrtou jedničkou)

14.) BEZ a všechny další bez – háčkujeme tedy už boky pufu. Háčkujte tak dlouho, dokud Vám vyjde 1. klubíčko. Po navázání udělejte stejný počet řad, které jste už nepřidáváli a v následujících řadách musíte zase zpětně KS ubírat.

Při zužování vytváříme postupně dno pufu

Háčkujte tedy zpětně 14. až 10. řadu – tzn. kde jsme 2 rozšířily, tam teď 2 spojíme. Dodržujte interval zužování stejně jako jste dodržovali interval rozšiřování. Po 10. řadě odstřihněte špagát a kruhovou řadu zakončete pevným okem.

Nyní budete háčkovat samostatné dno pufu – které vytvoří kruh -  háčkujte tedy řadu 1. – 9. stejně, jako jste háčkovali na začátku celého pufu. Neodstřihujte a sháčkujte s velkým dílem pufu za zadní nit po obvodu pufu až na délku všívaného zipu.

Zip všijte nejdříve na větší část pufu.

Otevřete a všívejte druhou část zipu ke dnu pufu.