arr3VÝHODNÉ BALÍČKYVÝHODNÉ BALÍČKY - nakupujte výhodněji v balíčkových slevách - stačí 6 ks vybrané příze v různých... arr3Háčkovaná síťovka ze stretchové příze  Originální háčkovaná síťovka na nákup Co potřebujeme:  1 klubíčko příze s elastanem Alize... arr3Návod na háčkovaný puf ze špagátů zn. Lovely Cottons  Návod na háčkovaný puf ze špagátů zn. Lovely Cottons  - s praktickým zipem všitým zespod pufu -... arr3Největší výběr stretchové příze v ČR!!VYBERTE SI přízi s elastanem v krásných barvách NA PRAKTICKOU SÍŤOVKU!!...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 145 Kč
Na objednávku
naše cena 145 Kč
Na objednávku
naše cena 320 Kč
Na objednávku

Nejprodávanější

naše cena 4 Kč
K odeslání
naše cena 41 Kč
K odeslání
naše cena 79 Kč
Na objednávku

DOPRAVA ZDARMA

Objednané zboží zasílám prostřednictvím společnosti IN TIME nebo České pošty.

Můžete si ho také vyzvednout osobně na kontaktní adrese. Více viz Doprava a poštovné.

Návod na háčkovaný puf ze špagátů zn. Lovely Cottons

Návod na háčkovaný puf ze špagátů zn. Lovely Cottons

 - s praktickým zipem všitým zespod pufu - můžete tak pohodlně doplňovat výplň v bavlněném vaku

Velikost: průměr cca 53 cm, výška: cca 30 cm

Spotřeba: 2 – 3 klubíčka špagátů (protože se jedná o tričkovinu - je někdy širší, někdy užší, není možné přesně odhadnout spotřebu na 1 puf uvedené velikosti)

Háček: č. 9 nebo 10 (podle síly špagátu)

Doporučuji: 1x značkovač oček

Bavlněný vak: průměr 50, výška 30 cm. 

zip délky 40 nebo 45, dokonce můžete i 2 tyto zipy všít proti sobě

Háčkujeme z KS vpichovaných za zadní nit(krátkých sloupků) do spirály, tudíž řadu neukončujeme a pokračujeme v pravidelném přidáváním pořád dokolečka – přesně podle postupu.

Návod je s přidáváním na nepravidelných místech (ale organizovaně), aby vznikal kruh a ne např. osmiúhelník.

Doporučuji každý první KS v řadě označit značkovačem (nejrychlejší a nejpohodlnější způsob), nemáte-li použijte kousek jiné příze, kterou vždy zaháčíte za první sloupeček (ale aby nevypadl, než uděláte řadu

– začátek řady je důležitý pro Vás, abyste si mohly kontrolovat přesné přidáváním podle návodu a seděl Vám požadovaný počet KS v každé řadě – OPRAVDU KONTROLUJTE KAŽDÝ KONEC ŘADY, ABY SEDĚL PODLE NÁVODU

Začínáme háčkovat do MAGICKÉHO kruhu – ten je ideální na utahování kolečka, aby nám nevznikla uprostřed díra.

1.) 1 ŘO + 9 KS

2.) plynule přejdeme do prvního KS (bez ukončení řady) a háčkujeme do každého KS předchozí řady 2 KS – háčkujeme v intervalu 2,2,2 (NEZAPOMEŇTE SI PRVNÍ ks OZNAČIT !)

3.) do prvního označeného KS z předchozí řady háčkujeme 1 KS (ten si zase značkovačem označíme), do dalšího 2 KS (háčkujeme tedy v intervalu 1,2…řadu končíme 2

4.) do prvního označeného KS z předchozí řady háčkujeme opět 1 KS (ten si zase značkovačem označíme), do dalšího háčkujeme 2 a pak v intervalu 1,1,2….. řadu končíme 1 !

5.) práci se značkovačem děláme vždy s prvním KS v nové řadě ! – tuto řadu háčkujeme v interalu 1,1,1,2 …řadu končíme 2 ! (nyní máme 45 KS v celé řadě)

6.) háčkujeme bez jakéhokoliv přidávání (tedy zdvojování) – máme opět 45 KS

7.) řadu začínáme 1,2 – pak pokračujeme intervalem 1,1,1,1, 2…. končíme: 1,1,1 (tj. třetí jedničkou)

8.) platí zde interval 1,1,1,1,1, 2… končíme: 2

9.) BEZ jakéhokoliv přidávání , tzn. máme 63 KS

10.) začínáme 1,1,1, 2 – pokračujeme intervalem 1,1,1,1,1,1,2 ….končíme: 1,1,1 (tj. třetí jedničkou)

11.) 2,1,1,1,1,1,1,1, 2….končíme: sedmou jedničkou

12.) BEZ jakéhokoliv přidávání, tzn. máme 81 KS

13.) řadu začínáme 1,1,1,1,2 – pokračujeme intervalem 1,1,1,1,1,1,1,1,2 …končíme: 1,1,1,1 (tj. čtvrtou jedničkou)

14.) BEZ a všechny další bez – háčkujeme tedy už boky pufu. Háčkujte tak dlouho, dokud Vám vyjde 1. klubíčko. Po navázání udělejte stejný počet řad, které jste už nepřidáváli a v následujících řadách musíte zase zpětně KS ubírat.

Při zužování vytváříme postupně dno pufu

Háčkujte tedy zpětně 14. až 10. řadu – tzn. kde jsme 2 rozšířily, tam teď 2 spojíme. Dodržujte interval zužování stejně jako jste dodržovali interval rozšiřování. Po 10. řadě odstřihněte špagát a kruhovou řadu zakončete pevným okem.

Nyní budete háčkovat samostatné dno pufu – které vytvoří kruh -  háčkujte tedy řadu 1. – 9. stejně, jako jste háčkovali na začátku celého pufu. Neodstřihujte a sháčkujte s velkým dílem pufu za zadní nit po obvodu pufu až na délku všívaného zipu.

Zip všijte nejdříve na větší část pufu.

Otevřete a všívejte druhou část zipu ke dnu pufu.