0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
27.11.2020
Naskladnění Dolphin Baby
Dnes jsme naskladnili přízi Dolphin Baby od značky Himalaya a Merino od Vlnapu. Doskladněny jsou také háčky od Prymu. https://www.hackovna.cz/dolphin... číst celé
25.11.2020
Naskladnění Lovely Cottons
Dnes byly naskladněny šňůry Lovely Cottons. https://www.hackovna.cz/snury-lovely-cottons číst celé
13.11.2020
Naskladnění - překližková dna, háčky, příze Happy, Dolce, Alize Diva stretch, Camilla a další
Naskladnili jsme: - překližková dna https://www.hackovna.cz/preklizkova-dna - háčky https://www.hackovna.cz/hacky - látky https://www.hackovna.... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. KOŽENÉ POLOTOVARY
  3. Kožené oválné dno - velké (ČOKOLÁDOVÁ)

Kožené oválné dno - velké (ČOKOLÁDOVÁ)

Kožené oválné dno nabízím ve 3 velikostech. velké - pro kabelky, na které spotřebujete celé 1 klubíčko 3mm/200m šňůry zn. Lovely Cottons (dno má roz... celý popis
Dostupnost
na objednávku - dostupnost do 2 dnů 1 ks
Nejsme plátci DPH
200 Kč
ks
Číslo produktu:K016
Výrobce:Háčkovna.cz
Materiál:100% kůže, hovězina
Hlídat cenu / dostupnost
  • Kompletní specifikace
  • Kožené oválné dno - velké (ČOKOLÁDOVÁ)
    Kožené oválné dno - velké (ČOKOLÁDOVÁ)
    na objednávku - dostupnost do 2 dnů 1 ks
    200 Kč
  • ks
Kompletní specifikace

Kožené oválné dno nabízím ve 3 velikostech.

  1. velké - pro kabelky, na které spotřebujete celé 1 klubíčko 3mm/200m šňůry zn. Lovely Cottons (dno má rozměry 28 x 11 cm)

  2. střední - pro kabelky, na které spotřebujete cca 3/4 klubíčka 3mm/200 m šňůry zn. Lovely Cottons (dno má rozměry  23   x 11 cm)

  3. malé - pro malé kabelky, aby Vaše parádnice měly kabelku stejnou - cca necelá 1/2 klubíčka 3mm/200m (20x8 cm)

Po obvodu oválu jsou vyraženy díry, do kterých háčkujete v první řadě krátké sloupky (použijte např. pevný háček č. 2,5, který můžete dírou spolu se šňůrou protáhnout. Řadu ukončete pevným okem za 1. sloupek a dále pokračujte již háčkem č. 7, který běžně používáme na šňůru 3mm/200m - kabelku háčkujte ve spirálových řadách až do spotřebování celého klubíčka (u velkého dna).

Kožené dno je vyrobeno z přírodní třísločiněné české usně, ošetřeno včelím voskem a tak připraveno k používání.

K této velikosti je nejvhodnější zip staromosazný o délce 35 cm.

Zboží zařazeno v kategoriích

Háčkujte a tvořte s Háčkovnou.cz

Alena Sobolová
Pondělí až čtvrtek: 9:00 - 13:00