0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
25.11.2020
Naskladnění Lovely Cottons
Dnes byly naskladněny šňůry Lovely Cottons. https://www.hackovna.cz/snury-lovely-cottons číst celé
13.11.2020
Naskladnění - překližková dna, háčky, příze Happy, Dolce, Alize Diva stretch, Camilla a další
Naskladnili jsme: - překližková dna https://www.hackovna.cz/preklizkova-dna - háčky https://www.hackovna.cz/hacky - látky https://www.hackovna.... číst celé
26.10.2020
Naskladnění Lovely Cottons
Dorazily balíky s Lovely Cottons. Skladem opět pudrová nebo pastelová. Barevná škála zatím stále není kompletní, ale barvy postupně přibývaj... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. NÁVODY
  3. Výrobky ze šňůr a špagátů
  4. ŠPAGÁTOVÝ PUF S KULIČKAMI
Návod na špagátový puf s kuličkami

Balíček na výrobu pufu ze šňůr si můžete objednat zde.

Návod na háčkovaný puf ze špagátů zn. Lovely Cottons
- s praktickým zipem všitým zespod pufu - můžete tak pohodlně doplňovat výplň v bavlněném vaku

Velikost: průměr cca 53 cm, výška: cca 30 cm
Spotřeba: 2 – 3 klubíčka špagátů (protože se jedná o tričkovinu - je někdy širší, někdy užší, není možné přesně odhadnout spotřebu na 1 puf uvedené velikosti)
Háček: č. 9 nebo 10 (podle síly špagátu)
Doporučuji: 1x značkovač oček
Bavlněný vak: průměr 50, výška 30 cm.
zip délky 40cm nebo 45 cm, dokonce můžete i 2 tyto zipy všít proti sobě

Háčkujeme z KS vpichovaných za zadní nit (krátkých sloupků) do spirály, tudíž řadu neukončujeme a pokračujeme v pravidelném přidáváním pořád dokolečka – přesně podle postupu.
Návod je s přidáváním na nepravidelných místech (ale organizovaně), aby vznikal kruh a ne např. osmiúhelník.
Doporučuji každý první KS v řadě označit značkovačem (nejrychlejší a nejpohodlnější způsob), nemáte-li použijte kousek jiné příze, kterou vždy zaháčíte za první sloupeček (ale aby nevypadl, než uděláte řadu
– začátek řady je důležitý pro Vás, abyste si mohly kontrolovat přesné přidáváním podle návodu a seděl Vám požadovaný počet KS v každé řadě – OPRAVDU KONTROLUJTE KAŽDÝ KONEC ŘADY, ABY SEDĚL PODLE NÁVODU

Začínáme háčkovat do MAGICKÉHO kruhu – ten je ideální na utahování kolečka, aby nám nevznikla uprostřed díra.
1.) 1 ŘO + 9 KS
2.) plynule přejdeme do prvního KS (bez ukončení řady) a háčkujeme do každého KS předchozí řady 2 KS – háčkujeme v intervalu 2,2,2 (NEZAPOMEŇTE SI PRVNÍ ks OZNAČIT !)

3.) do prvního označeného KS z předchozí řady háčkujeme 1 KS (ten si zase značkovačem označíme), do dalšího 2 KS (háčkujeme tedy v intervalu 1,2…řadu končíme 2
4.) do prvního označeného KS z předchozí řady háčkujeme opět 1 KS (ten si zase značkovačem označíme), do dalšího háčkujeme 2 a pak v intervalu 1,1,2….. řadu končíme 1 !
5.) práci se značkovačem děláme vždy s prvním KS v nové řadě ! – tuto řadu háčkujeme v interalu 1,1,1,2 …řadu končíme 2 ! (nyní máme 45 KS v celé řadě)
6.) háčkujeme bez jakéhokoliv přidávání (tedy zdvojování) – máme opět 45 KS
7.) řadu začínáme 1,2 – pak pokračujeme intervalem 1,1,1,1, 2…. končíme: 1,1,1 (tj. třetí jedničkou)
8.) platí zde interval 1,1,1,1,1, 2… končíme: 2
9.) BEZ jakéhokoliv přidávání , tzn. máme 63 KS
10.) začínáme 1,1,1, 2 – pokračujeme intervalem 1,1,1,1,1,1,2 ….končíme: 1,1,1 (tj. třetí jedničkou)
11.) 2,1,1,1,1,1,1,1, 2….končíme: sedmou jedničkou
12.) BEZ jakéhokoliv přidávání, tzn. máme 81 KS
13.) řadu začínáme 1,1,1,1,2 – pokračujeme intervalem 1,1,1,1,1,1,1,1,2 …končíme: 1,1,1,1 (tj. čtvrtou jedničkou)
14.) BEZ a všechny další bez – háčkujeme tedy už boky pufu. Háčkujte tak dlouho, dokud Vám vyjde 1. klubíčko. Po navázání udělejte stejný počet řad, které jste už nepřidáváli a v následujících řadách musíte zase zpětně KS ubírat.
Při zužování vytváříme postupně dno pufu

Háčkujte tedy zpětně 14. až 10. řadu – tzn. kde jsme 2 rozšířily, tam teď 2 spojíme. Dodržujte interval zužování stejně jako jste dodržovali interval rozšiřování. Po 10. řadě odstřihněte špagát a kruhovou řadu zakončete pevným okem.

Nyní budete háčkovat samostatné dno pufu – které vytvoří kruh - háčkujte tedy řadu 1. – 9. stejně, jako jste háčkovali na začátku celého pufu. Neodstřihujte a sháčkujte s velkým dílem pufu za zadní nit po obvodu pufu až na délku všívaného zipu.

Zip všijte nejdříve na větší část pufu.
Otevřete a všívejte druhou část zipu ke dnu pufu.

Háčkujte a tvořte s Háčkovnou.cz

Alena Sobolová
Pondělí až čtvrtek: 9:00 - 13:00