0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
17.06.2020
Naskladnění Lovely Cottons
Vážení zákazníci, dnes po několika měsících vyjednávání konečně dorazily šňůry Lovely Cottons. Bohužel ne všechny odstíny, jak jste zvyklí a ve značně... číst celé
08.04.2020
Vylosování soutěže a vyhlášení soutěže nové
Vylosovali jsme výherce soutěže za leden až březen 2020. Všem moc děkujeme za účast, fotografie výrobků nás velmi těší! https://www.hackovna.cz/Soute... číst celé
19.03.2020
Bezkontaktní platby
Od minulého týdne můžete na Háčkovně.cz platit platební kartou a zrychleným převodem. V současné době jsou bezkontaktní platby preferovány i u dopravc... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. NÁVODY
  3. Výrobky ze šňůr a špagátů
  4. ŠPAGÁTOVÝ PUF S KULIČKAMI
Návod na špagátový puf s kuličkami

Balíček na výrobu pufu ze šňůr si můžete objednat zde.

Návod na háčkovaný puf ze špagátů zn. Lovely Cottons
- s praktickým zipem všitým zespod pufu - můžete tak pohodlně doplňovat výplň v bavlněném vaku

Velikost: průměr cca 53 cm, výška: cca 30 cm
Spotřeba: 2 – 3 klubíčka špagátů (protože se jedná o tričkovinu - je někdy širší, někdy užší, není možné přesně odhadnout spotřebu na 1 puf uvedené velikosti)
Háček: č. 9 nebo 10 (podle síly špagátu)
Doporučuji: 1x značkovač oček
Bavlněný vak: průměr 50, výška 30 cm.
zip délky 40cm nebo 45 cm, dokonce můžete i 2 tyto zipy všít proti sobě

Háčkujeme z KS vpichovaných za zadní nit (krátkých sloupků) do spirály, tudíž řadu neukončujeme a pokračujeme v pravidelném přidáváním pořád dokolečka – přesně podle postupu.
Návod je s přidáváním na nepravidelných místech (ale organizovaně), aby vznikal kruh a ne např. osmiúhelník.
Doporučuji každý první KS v řadě označit značkovačem (nejrychlejší a nejpohodlnější způsob), nemáte-li použijte kousek jiné příze, kterou vždy zaháčíte za první sloupeček (ale aby nevypadl, než uděláte řadu
– začátek řady je důležitý pro Vás, abyste si mohly kontrolovat přesné přidáváním podle návodu a seděl Vám požadovaný počet KS v každé řadě – OPRAVDU KONTROLUJTE KAŽDÝ KONEC ŘADY, ABY SEDĚL PODLE NÁVODU

Začínáme háčkovat do MAGICKÉHO kruhu – ten je ideální na utahování kolečka, aby nám nevznikla uprostřed díra.
1.) 1 ŘO + 9 KS
2.) plynule přejdeme do prvního KS (bez ukončení řady) a háčkujeme do každého KS předchozí řady 2 KS – háčkujeme v intervalu 2,2,2 (NEZAPOMEŇTE SI PRVNÍ ks OZNAČIT !)

3.) do prvního označeného KS z předchozí řady háčkujeme 1 KS (ten si zase značkovačem označíme), do dalšího 2 KS (háčkujeme tedy v intervalu 1,2…řadu končíme 2
4.) do prvního označeného KS z předchozí řady háčkujeme opět 1 KS (ten si zase značkovačem označíme), do dalšího háčkujeme 2 a pak v intervalu 1,1,2….. řadu končíme 1 !
5.) práci se značkovačem děláme vždy s prvním KS v nové řadě ! – tuto řadu háčkujeme v interalu 1,1,1,2 …řadu končíme 2 ! (nyní máme 45 KS v celé řadě)
6.) háčkujeme bez jakéhokoliv přidávání (tedy zdvojování) – máme opět 45 KS
7.) řadu začínáme 1,2 – pak pokračujeme intervalem 1,1,1,1, 2…. končíme: 1,1,1 (tj. třetí jedničkou)
8.) platí zde interval 1,1,1,1,1, 2… končíme: 2
9.) BEZ jakéhokoliv přidávání , tzn. máme 63 KS
10.) začínáme 1,1,1, 2 – pokračujeme intervalem 1,1,1,1,1,1,2 ….končíme: 1,1,1 (tj. třetí jedničkou)
11.) 2,1,1,1,1,1,1,1, 2….končíme: sedmou jedničkou
12.) BEZ jakéhokoliv přidávání, tzn. máme 81 KS
13.) řadu začínáme 1,1,1,1,2 – pokračujeme intervalem 1,1,1,1,1,1,1,1,2 …končíme: 1,1,1,1 (tj. čtvrtou jedničkou)
14.) BEZ a všechny další bez – háčkujeme tedy už boky pufu. Háčkujte tak dlouho, dokud Vám vyjde 1. klubíčko. Po navázání udělejte stejný počet řad, které jste už nepřidáváli a v následujících řadách musíte zase zpětně KS ubírat.
Při zužování vytváříme postupně dno pufu

Háčkujte tedy zpětně 14. až 10. řadu – tzn. kde jsme 2 rozšířily, tam teď 2 spojíme. Dodržujte interval zužování stejně jako jste dodržovali interval rozšiřování. Po 10. řadě odstřihněte špagát a kruhovou řadu zakončete pevným okem.

Nyní budete háčkovat samostatné dno pufu – které vytvoří kruh - háčkujte tedy řadu 1. – 9. stejně, jako jste háčkovali na začátku celého pufu. Neodstřihujte a sháčkujte s velkým dílem pufu za zadní nit po obvodu pufu až na délku všívaného zipu.

Zip všijte nejdříve na větší část pufu.
Otevřete a všívejte druhou část zipu ke dnu pufu.

Háčkujte a tvořte s Háčkovnou

Alena Sobolová
Pondělí až pátek: 9:00 - 13:00