05.12.2019
5.12. - 8.12. 2019 akce na Cherubínky
Vážení zákazníci, od 5. 12. do 8. 12. 2019 pro Vás máme akci na Cherubínky, 3-nitka, 750 m, které nyní koupíte za 235,- Kč. Z Cherubínek vytvoříte n... číst celé
04.12.2019
Novinka v sortimentu Háčkovny - látky
Vážení zákazníci, představujeme Vám novinku v sortimentu Háčkovny, a to bavlněná plátna, která využijete například při šití podšívek do kabelky. ... číst celé
02.12.2019
Odesílání zásilek ke konci roku 2019
Poslední zásilky v tomto roce od nás odejdou ve čtvrtek 19. 12. 2019, od 20. 12. budeme mít dovolenou a inventuru. Během této doby budou objednávk... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Návody
  3. Svetr, svetřík, kabátek, vesta
Háčkovaná dětská vesta - téměř kruhová

Vlastní vypracovaný návod na vestičky z příze Happy se schématy a postupem řádek po řádku (pro 4 velikosti) dostanete s objednávkou příze Happy za 39,- Kč.

Samostatně bez objednávky příze si návod můžete zakoupit za 69,- Kč. Návody posíláme elektronicky e-mailem.

Háčkovaná vesta - měkká příze Happy

materiál: 2 klubíčka příze Happy - barva starorůžová (pro velikost přibližně na 2-4 roky - změřte, návod pro délku 38 cm, obvod 60 cm)

              5 knoflíčků

              háček č. 6

Postup: Vesta je háčkovaná vcelku odspodu, tzn. bezešvá v šíři celého obvodu těla včetně tak 2cm záložky na zapínání na knoflíky. Dírky na knoflíky neděláme, zapíná se velmi pohodlně mezi dlouhé sloupky.

1.ř.  40 tzv. "vajíček" - viz foto kresleného postupu (obrázek č. 1)

2.ř.  pravidelné střídání DS a ŘO - !! dodržujete vždy začátek a konec řad podle návodu !!! - aby se vám šíře vesty nerozšiřovala či nezužovala - obecně: začátek řady 2 ŘO a hned DS a konec řady vždy jeden DS do okénka předchozí řady - v každé řadě je stejný, tak na postup si zvyknete :-)

3.ř. až 18. ř. - stále stejně - tzn. bez rozšiřování či zužování tak háčkujeme až do výše pod paže - cca 25 cm

19.ř. V této řadě dochází k rozdělení na 3 samostatně háčkující části vesty - viz foto kresleného návodu (obrázek č. 2)

19.ř. - 28. ř. včetně Háčkujeme pravou stranu vestičky takto: 11 x (DS + ŘO) - (končíme 1 DS do okénka předchozí řady) a otočíme - tj. 9 řad

29.ř. - 31.ř. háčkujeme jen 6x (DS + ŘO) - tj. 3 řady - práci ukončíme

Vracíme se zpět k 19. řadě a háčkujeme prostřední, tj. zádovou část

19. ř. Za pravou zapínací části vestičky vynecháme jedno okénko (tj. 1 DS a ŘO) a začneme řadu 2 DS za sebou, tzn. normálně vzorek, jak jsme zvyklí a takhle 16 x (1 DS + ŘO) - pro jistotu zkontrolujeme, aby do konce řady nám zbyl stejný počet DS pro levou zapínací část vesty jako u pravé části- nezapomeňte, že musí se 1 okénko potom vynechat

20.ř. - 31. ř. háčkujeme stále stejně, práci ukončíme, odstřihneme :-)

Vracíme se zpět k 19. řadě a háčkujeme levou zapínací část vestičky

19. ř. Vynecháme od prostřední části 1 okénko (tj. 1 DS a ŘO) a začneme řadu 2 DS za  sebou, tzn. normálně vzorek, aby vycházelo opakování 11x (1 DS + ŘO)

20. ř. - 28.ř. Háčkujeme stejně

29.ř. - 31.ř. háčkujeme jen 6x (DS + ŘO) - tj. 3 řady - práci ukončíme

Ramenní švy buď sešijeme nebo sháčkujeme ŘO.

Přišijeme knoflíky.

Obháčkujeme jednou řadu KS výstřih kolem krku. Začistíme.

Hotovo a můžete darovat svému zlatíčku! :-)

Dětské kabátky, svetříky

Zde je odkaz na návod.                Kruhový kabátek s krajkovým vzorem.         Krásný háčkovaný kabátek.

Podle veřejně dostupného návodu paní Iveta dceři uháčkovala tyto šatičky. Návod od Dropsu je jako vždy přehledný a dobře se podle něj pracuje. Šaty byly háčkovány z bambusové příze Alize Bamboo Fine. Jsou již několikrát prané (samozřejmě šetrné ruční) a obnošení není patrné.

Háčkované šatičky z bambusuHáčkované šatičky z mikroakrylu

Háčkujte a tvořte s Háčkovnou