21.06.2019
Dovolená 3. 7. 2019 - 9. 7. 2019
Vážení zákazníci, pokud potřebujete nějaký materiál na výrobu, abyste si mohli zpříjemnit dovolenou, objednávejte prosím co nejdříve. Od 3.7. do 9. 7.... číst celé
19.06.2019
Naskladnění Lovely Cottons
Naskladnili jsme pro Vás šňůry Lovely Cottons 3mm i 5mm, nově 5mm zlatá, pastelová a duhová, v 3mm šalvějová, zlatá, pastelová. https://www.hackovna.... číst celé
29.05.2019
Překližková dna opět skladem
Naskladnili jsme pro Vás překližková dna. Novinkou je dno ve tvaru srdce. https://www.hackovna.cz/PREKLIZKOVA-DNA-c47_0_1.htm   číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Návody
  3. Svetr, svetřík, kabátek, vesta
Háčkovaná dětská vesta - téměř kruhová

Vlastní vypracovaný návod na vestičky z příze Happy se schématy a postupem řádek po řádku (pro 4 velikosti) dostanete s objednávkou příze Happy za 39,- Kč.

Samostatně bez objednávky příze si návod můžete zakoupit za 69,- Kč. Návody posíláme elektronicky e-mailem.

Háčkovaná vesta - měkká příze Happy

materiál: 2 klubíčka příze Happy - barva starorůžová (pro velikost přibližně na 2-4 roky - změřte, návod pro délku 38 cm, obvod 60 cm)

              5 knoflíčků

              háček č. 6

Postup: Vesta je háčkovaná vcelku odspodu, tzn. bezešvá v šíři celého obvodu těla včetně tak 2cm záložky na zapínání na knoflíky. Dírky na knoflíky neděláme, zapíná se velmi pohodlně mezi dlouhé sloupky.

1.ř.  40 tzv. "vajíček" - viz foto kresleného postupu (obrázek č. 1)

2.ř.  pravidelné střídání DS a ŘO - !! dodržujete vždy začátek a konec řad podle návodu !!! - aby se vám šíře vesty nerozšiřovala či nezužovala - obecně: začátek řady 2 ŘO a hned DS a konec řady vždy jeden DS do okénka předchozí řady - v každé řadě je stejný, tak na postup si zvyknete :-)

3.ř. až 18. ř. - stále stejně - tzn. bez rozšiřování či zužování tak háčkujeme až do výše pod paže - cca 25 cm

19.ř. V této řadě dochází k rozdělení na 3 samostatně háčkující části vesty - viz foto kresleného návodu (obrázek č. 2)

19.ř. - 28. ř. včetně Háčkujeme pravou stranu vestičky takto: 11 x (DS + ŘO) - (končíme 1 DS do okénka předchozí řady) a otočíme - tj. 9 řad

29.ř. - 31.ř. háčkujeme jen 6x (DS + ŘO) - tj. 3 řady - práci ukončíme

Vracíme se zpět k 19. řadě a háčkujeme prostřední, tj. zádovou část

19. ř. Za pravou zapínací části vestičky vynecháme jedno okénko (tj. 1 DS a ŘO) a začneme řadu 2 DS za sebou, tzn. normálně vzorek, jak jsme zvyklí a takhle 16 x (1 DS + ŘO) - pro jistotu zkontrolujeme, aby do konce řady nám zbyl stejný počet DS pro levou zapínací část vesty jako u pravé části- nezapomeňte, že musí se 1 okénko potom vynechat

20.ř. - 31. ř. háčkujeme stále stejně, práci ukončíme, odstřihneme :-)

Vracíme se zpět k 19. řadě a háčkujeme levou zapínací část vestičky

19. ř. Vynecháme od prostřední části 1 okénko (tj. 1 DS a ŘO) a začneme řadu 2 DS za  sebou, tzn. normálně vzorek, aby vycházelo opakování 11x (1 DS + ŘO)

20. ř. - 28.ř. Háčkujeme stejně

29.ř. - 31.ř. háčkujeme jen 6x (DS + ŘO) - tj. 3 řady - práci ukončíme

Ramenní švy buď sešijeme nebo sháčkujeme ŘO.

Přišijeme knoflíky.

Obháčkujeme jednou řadu KS výstřih kolem krku. Začistíme.

Hotovo a můžete darovat svému zlatíčku! :-)

Dětské kabátky, svetříky

Zde je odkaz na návod.                Kruhový kabátek s krajkovým vzorem.         Krásný háčkovaný kabátek.

Podle veřejně dostupného návodu paní Iveta dceři uháčkovala tyto šatičky. Návod od Dropsu je jako vždy přehledný a dobře se podle něj pracuje. Šaty byly háčkovány z bambusové příze Alize Bamboo Fine. Jsou již několikrát prané (samozřejmě šetrné ruční) a obnošení není patrné.

Háčkované šatičky z bambusuHáčkované šatičky z mikroakrylu

Háčkujte a tvořte s Háčkovnou