0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
27.11.2020
Naskladnění Dolphin Baby
Dnes jsme naskladnili přízi Dolphin Baby od značky Himalaya a Merino od Vlnapu. Doskladněny jsou také háčky od Prymu. https://www.hackovna.cz/dolphin... číst celé
25.11.2020
Naskladnění Lovely Cottons
Dnes byly naskladněny šňůry Lovely Cottons. https://www.hackovna.cz/snury-lovely-cottons číst celé
13.11.2020
Naskladnění - překližková dna, háčky, příze Happy, Dolce, Alize Diva stretch, Camilla a další
Naskladnili jsme: - překližková dna https://www.hackovna.cz/preklizkova-dna - háčky https://www.hackovna.cz/hacky - látky https://www.hackovna.... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. O NÁS
  3. Tvorba ze šňůr
  4. TVORBA z Háčkovna.cz

Háčkovna.cz není obyčejná, je praktická ...Má svou vlastní tvorbu!

Háčkujeme z materiálů, které Vám nabízíme. Jsme přesvědčeni, že námi nabízené šňůry jsou velmi kvalitní. Svázaly nás - ale dokážeme se s Vámi o tuto radost podělit !

Kožené komponenty vyrábíme přímo pro Vás a vše ručně. Takže každý kousek je originální a s každým kouskem se také zlepšujeme. Práci odvádíme s pečlivostí sobě vlastní. Tak nás to doma naučili. Abychom byli na obou stranách spokojeni!

HÁČKUJTE PODLE HÁČKOVNY!(návody i balíčky najdete v levé části webu)

Máme radost, že jsme Vašim vzorem a naše práce se Vám líbí! Až budete mít nějaký kousek hotový - pošlete nám fotografii na info@hackovna.cz a zúčastněte se soutěže pro naše zákazníky.

Ale hlavně nezapomeňte na jedno:

Ohodnoťte si svou práci např. tak, že si samy nahlas řeknete: To se mi povedlo, mám radost! Dokázaly jste přece vytvořit jedinečný kousek! Můžete ho darovat a tím darovat i svůj pocit štěstí - úsměv, radost, potěšení, které vidíme u obdarovaných, slova chvály, které slyšíme....prostě jsme dobří!

(všechny zde zveřejněné fotografie zobrazují tvorbu Háčkovna.cz...i my se stále zdokonalujeme ! :-)

KOŠÍČKY, KOŠE
PUFY, bobky, KABELKY a TAŠKY

Háčkujte a tvořte s Háčkovnou.cz

Alena Sobolová
Pondělí až čtvrtek: 9:00 - 13:00