21.06.2019
Dovolená 3. 7. 2019 - 9. 7. 2019
Vážení zákazníci, pokud potřebujete nějaký materiál na výrobu, abyste si mohli zpříjemnit dovolenou, objednávejte prosím co nejdříve. Od 3.7. do 9. 7.... číst celé
19.06.2019
Naskladnění Lovely Cottons
Naskladnili jsme pro Vás šňůry Lovely Cottons 3mm i 5mm, nově 5mm zlatá, pastelová a duhová, v 3mm šalvějová, zlatá, pastelová. https://www.hackovna.... číst celé
29.05.2019
Překližková dna opět skladem
Naskladnili jsme pro Vás překližková dna. Novinkou je dno ve tvaru srdce. https://www.hackovna.cz/PREKLIZKOVA-DNA-c47_0_1.htm   číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Návody
  3. Kabelky, tašky, síťovka
Háčkovaná pružná síťovka

Praktický a originální dárek, který může vyrobit každá šikovná háčkařka. Věnujte síťovku své mamince, babičce, kamarádce....a pak už jen nosit na nákup.

Pružná háčkovaná síťovka z příze s elastanem - i z jednoho klubíčka je síťovka velmi objemná

Návod je vytvořen přesně pro uháčkování jedné síťovky a k ní úložné taštičky. Zbytek příze je opravdu minimální - necelý 1 m! Takže maximální využití!!

co potřebujeme : 1 klubíčkoAlize Diva stretch

                          háček č. 5

na úložnou taštičku dále potřebujeme:

Tuto "stahovací sadu" obdrží zákaznice ZDARMA při objednání alespoň 5 klubíček Alize Diva stretch (barvu pruženky zvolím podle barvy objednaného klubíčka, popř. ji připište do poznámky při objednávce).  Na další síťovky je možno sadu přioobjednat - cena 1 sady - 15 Kč.

ZDARMA mají zákaznice návod při objednání min. 3 klubíček Alize Diva stretch.

BEZ OBJEDNÁVKYnávod zpoplatňuji - 49,- Kč.

Tak a můžete začít....ale skončit až po objednání. Návody píšu svědomitě, aby byly přesné a dokázaly jste podle nich skutečně vytvořit výrobek, jaký vidíte na obrázku. Dovoluji si proto některé zpoplatnit, neboť mi zabraly spoustu času a s výsledkem jsem navíc spokojená. Pro objednání návodu proto odkazuji zde.

Vysvětlivky na začátek:

ŘO - řetízkové oko

DS - dlouhý sloupek

PO - pevné oko

jednoduchý vějířek- háčkujeme 1DS + 1 ŘO + 1DS (celou tuto skupinku do jedné mezery - dle)

dvojitý vějířek - háčkujeme: 2 DS + 2 ŘO + 2 DS (celou tuto skupinku do jedné mezery - dle popisu)

  1. ř.  magické oko a do něj 2 ŘO + 11 DS
  2. ř. 3 ŘO + 1DS (vpichujeme do mezery hned za DS z předchozí řady) + 2 ŘO (vynecháme tak jednu mezeru) + (1 DS + 1 ŘO + 1 DS - dále už jen "jednoduchý vějířek" - vpichujeme do další mezery) + 2 ŘO (vynecháme mezeru) + "jednoduchý vějířek"  (do další mezery)....takto pokračujeme do konce řady, kterou končíme 2 ŘO a spojíme PO se začátkem řady. Máme celkem 6 "jednoduchých vějířků"
  3. (2 ŘO + 1 DS + 1 ŘO + 2 DS) - "dvojitý vějířek" - vpichujeme do mezery hned za 2ŘO - budeme ho opakovat v každé řadě vždy nad sebou - viz foto hotové síťovky. V prvním "dvojitém vějířku" je na začátku řady vždy 1.DS nahrazen 2 ŘO) + 3 ŘO + "dvojitý vějířek" + 3 ŘO ....končíme řadu 2 ŘO + spojit PO
  4. přejdeme 1 PO do mezery (doprostřed vějířku) ze 2 ŘO a háčkujeme začátek řady "dvojitý vějířek", tj. (2 ŘO + 1DS + 2 ŘO + 2 DS) + 2 ŘO + 1 DS (vpichujeme nad 2 ŘO z předchozí řady) + 2 ŘO + "dvojitý vějířek" + 2 ŘO....

Pokračování v zakoupeném návodu...

Příjemnou relaxaci při praktickém tvoření...

Letní háčkovaná kabelka - dívčí

Je to jednoduché! Za nějakou tu relaxační hodinku je kabelka hotová - ale ne, trvá samozřejmě déle, ale zato je poctivě udělaná. Stačí jen polodlouhé sloupky (PDS), žádné složité vzory! Nahoře všit zip - ať děvčátkům nic nevypadne.

Uháčkováno v kombinaci příze Jeans (sv.růžová, šedá) a Panda (tm. růžová). Ale stejného výsledku dosáhnete klidně bez této kombinace, jen s Jeans (půjde to rychleji a bude lehčí) či jen Panda (bambusová), je krásně lesklá, dobře klouže na háčku a efektivnější. Záleží jen na Vás, pro co se rozhodnete!

1. řada - 14 tzv. vajíček uháčkovaných v kombinaci DS a ŘO takto:

- 4 ŘO spojit do kroužku, 2 ŘO a 1 DS vpíchnout do kroužku, 2 ŘO a 1 DS vpíchnout zase do předchozího kroužku (ten je tvořen těmi 2 ŘO a 1 DS) , a tak to uděláme 14x - takže máme řadu složenou z takových 14 ti vajíček (kroužků, či oválků)

2. řada - 1 ŘO (na začátku nahrazuje 1 PDS), do prvního kroužku 3 PDS, do každého následujícího 2 PDS, do posledního kroužku 8 PDS a otočíme práci a z druhé strany taktéž vpichneme 2 PDS, ukončíme 4 PDS, takže v posledním kroužku 1 ŘO a 7 PDS

3. řada - vpichujeme do mezer mezi PDS předchozí řady, nikoliv klasicky do oček sloupků - na koncích rozšiřujeme

Letní háčkovaná taška - dámská

Taška je háčkovaná z bambusové příze Panda - spotřeba 4 klubíčka.

K výrobě potřebujete ještě plastové kroužky na záclony.

U tašky je všitý zip odpovídající velikosti a barvě zvolené příze.

Je háčkovaná v kombinaci KS (krátkých sloupků) a DS (dlouhých sloupků).

Háčkujte a tvořte s Háčkovnou